Інтернет-журнал "ДРУКАРСТВО" запрошує до співпраці видавництва, поліграфічні підприємства, організаторів галузевих виставок, а також інші компанії, діяльність яких пов'язана з поліграфією та видавничою справою.


пʼятниця, 12 жовтня 2012 р.

Виставка Drupa змінює періодичність та тривалість

11 жовтня директор виставки drupa Мануель Матаре (Manuel Mataré) підтвердив численні чутки щодо того, що з 2015 року виставка проходитиме раз на три роки і стане коротшою за тривалістю (11 днів замість 14).
Таке рішення було прийнято після численних консультацій з ключовими учасниками та відвідувачами виставки. 2 листопада пан Матаре внесе відповідну пропозицію виставковому комітету, після чого має бути зроблено офіційну заяву. Втім, Матаре стверджує, що це всього лише формальність.

Також пан Матаре відзначає, що до цього кроку організаторів призвели не тільки зміни в галузі та побажання експонентів. Крім drupa компанія Messe Düsseldorf організовує ще 2 виставки суміжної тематики та схожих за масштабом: Interpack і виставку пластиків K. Обидві вони проходять раз на три роки. При цьому учасники K і Interpack, а також Interpack і Drupa в значній мірі перетинаються. І якщо drupa пройде в 2015, три виставки могли б бути синхронізовані в одне масштабне шоу. Наступна можливість зробити це випаде лише в 2027 році.

Також Мануель Матаре повідомив, що за станом здоров'я він передає свій пост Сабін Гелдерман (Sabine Geldermann) з 1 січня 2013 року, а сам залишиться консультантом Messe Düsseldorf до 2016 року.

Гелдерман має багатий досвід в організації виставок. Зокрема, раніше вона організовувала такі відомі заходи як Viscom і Pro Sign.


Printweek  

Немає коментарів:

Дописати коментар