Інтернет-журнал "ДРУКАРСТВО" запрошує до співпраці видавництва, поліграфічні підприємства, організаторів галузевих виставок, а також інші компанії, діяльність яких пов'язана з поліграфією та видавничою справою.


четвер, 11 липня 2013 р.

Дослідження ринку газет: тиражі і доходи падають у США та Європі, але зростають в Азії

Всесвітня газетна та новинна асоціація (WAN-IFRA) опублікувала результати щорічного дослідження світового ринку преси World Press Trends. Згідно з доповіддю, тиражі газет продовжують зростати в азійському регіоні, в той час як на зрілих західних ринках триває падіння циркуляції друкованих видань.
Аналіз даних, зібраних WAN-IFRA, свідчить, що при дуже високій відвідуваності новинних сайтів рівень залучення читачів лишається низьким. Аудиторія цифрових новинних платформ зростає, але це не супроводжується збільшенням надходжень від реклами.
 Дослідження охоплює дані більш ніж 70 країн, що становлять у сумі більше 90% глобального ринку газетної індустрії.
 Ось кілька висновків, зроблених авторами доповіді:


Більш як половина населення світу читає щоденні газети
Більш ніж половина дорослого населення планети читають газети: сукупний тираж щоденних газет у світі становить 2,5 млрд. примірників і більше 600 млн у цифровому форматі.
 
Щорічний обсяг світового газетного ринку - 200 млрд. дол.


Тиражні тенденції

У 2012 році світова циркуляція газет впала всього на 0,9% - зростання тиражів в Азії компенсувало падіння в інших регіонах світу. За останні чотири роки загальна циркуляція газет у світі впала на 2,2%; найвищі темпи падіння спостерігаються в Європі.

За останній рік тиражі газет скоротилися: у Північній Америці - на 6,6%, в ​​Західній Європі - на 5,3%, у Східній Європі - на 8,2% і на Близькому Сході - на 1,4%.

І навпаки, тиражі зросли: на 1,2% - В Азії, на 3,5% - в Австралії та Новій Зеландії і на 0,1% - у Латинській Америці.

За останні п'ять років тиражі газет впали: у Північній Америці - на 13%, в ​​Західній Європі - на 24,8%, у Східній Європі - на 27,4% і в Латинській Америці - на 0,8%.

І одночасно, за той же період тиражі зросли: в Азії - на 9,8%, на Близькому Сході - на 10,5% і в Австралії та Новій Зеландії - на 1%.

За останні чотири роки роздрібні продажі газет у світі впали на 26%, в ​​той час як продажі за передплатою скоротилися тільки на 8%. Спостерігається зростаючий попит на пакети з друкованої та цифровий підписки.



Доходи від реклами

У загальносвітовому масштабі, обсяги реклами в газетах за останній рік скоротилися на 2%. За чотири роки падіння склало 22%. Головний внесок у цей процес вносить газетний ринок США, де друкована реклама за останні п'ять років впала на 42%.

Падіння доходів від реклами в США пов'язане з традиційно високою залежністю американських видавців газет від текстової реклами (классіфайдс). Приблизно 80% всієї текстової реклами сьогодні перейшло у цифровий формат.

Доходи від реклами за минулий рік впали: у Північній Америці - на 7,6%, в ​​Західній Європі - на 3,4%, у Східній Європі - на 5,6%, в ​​Австралії та Новій Зеландії - на 8,3%.

За той же період доходи від реклами зросли: на 9,1% - у Латинській Америці, на 3,6% - в Азії, на 2,3% - на Близькому Сході.



Залучення читачів

Головною проблемою видавців лишається слабке залучення читачів на цифрових платформах. У той час як більш ніж половина користувачів інтернету відвідують сайти газет, ці сайти становлять незначну частину сукупного інтернет-трафіку: всього 7% загального числа відвідувань, 1,3% часу візитів і 0,9% загальної кількості переглядів припадає на газетні сайти.

Мобільні телефони та планшети швидко стають основним каналом споживання новинного контенту: сьогодні 20% загальної кількості переглянутих сторінок припадає на мобільні пристрої.



Джерела доходу

Видавці все більш активно використовують платний доступ до контенту. Сьогодні майже половина американських видавців застосовують ту чи іншу модель платного доступу. 40% користуються вимірюваною моделлю (metered paywall), одна третина стягує гроші за доступ до преміум-контенту, 17% взагалі закрили безкоштовний доступ до своїх сайтів.

Газети інтенсивно шукають нетрадиційні джерела доходів. У США, з таких джерел видавці отримують вже 27% виручки: 11% - від цифрових платформ, 8% - з інших джерел (продаж додаткових послуг клієнтам крім реклами), 8% - від електронної комерції.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар